torsdag 19. desember 2013

Portrett i Gråtoneskala

                                    Portrett i Gråtoneskala



Vi fikk en oppgave hvor vi skulle male et selvportrett med akrylmaling. Vi fikk en papp-plate, som vi grunnet med hvit akrylmaling på begge sider.

Når plata hadde tørket skulle vi overføre et bilde av oss selv på plata. først måte vi ta et photo av oss selv. På bakgrunn av det vi har lært om gråtone skala, skulle få frem et harmonisk, men spennende uttrykk. Jeg valgte et bilde hvor jeg var glad.

 Jeg har jobbet med Photoshop for å lage et bilde med høy kontrast. Jeg brukte blåpapir for å overføre bilde til  papp-platen. 

Vi må huske å jobbe med reine farger  og blande maling slik at  jeg har nok til den flaten jeg skal male, men ikke alt for mye.



                                                  




Jeg har gjort min beste for å overføre bilde på papp-platen. Jeg har prøvd  å jobbe med de ulike flatene. Jeg har laget en bakgrunn som forsterker uttrykket i ansiktet mitt. Jeg har prøvd mitt beste for å gjøre et godt og nøyaktig arbeid på denne oppgaven. Det var veldig artig å jobbe med denne oppgave og jeg er fornøyd med jobben min. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar