mandag 9. desember 2013

Design av Eske


                                                 Design av Eske 


Vi fikk en oppgave å lage en eske i collageteknikk. Esken skulle dekoreres med retninger, linjer eller streker.  Mål for oppgaven var å bli kjent med materialene kartong, lim, samt collageteknikk.


 Først  begynte jeg med å måle opp alle sidene og skjære ut i papp. Da  fikk jeg skjært ut alle sidene og de var alle riktig mål. Jeg satte sammen alle  de utskjærte delene med teip.






Jeg har malt esken med hvit maling. Etterpå  har jeg brukt tre forskjellige silkepapir, gult, grønn og rød, for å dekorere esken min. Jeg har valgt de tre forskjellige farger fordi jeg er veldig glad i farger og jeg vil ha esken min skal være fargerik. 


Jeg har lim gult, rød og grønn silkepapir på alle sidene av esken min. Etter jeg ble ferdig med det, har jeg laget en blomstermønster på esken min. Blomstermønsteret skulle være på toppen og jeg har laget kryss av gult og rød silkepapir liksom X mønster på innsiden og på siden på esken min.









Her er resultat av esken min. Jeg er fornøyd med det som jeg har laget. Det var geit å jobbe med denne oppgaven.    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar