mandag 9. desember 2013

Design av Stol

                                            Design av stol

Vi fikk en stol oppgaver og det var første oppgave i år. I denne oppgaven skulle vi dekorere minst en papirstol.  Jeg må velge uttrykk som gjenspeile meg som person og som sier noe om meg og min fritidsinteresse. Vi fikk størrelsen på stolen og vi må arbeid med etter malen som deles ut. Stolen skal monteres på en felles tavle. Jeg fikk en modell av stolen i papir. 

Først jeg har klippet ut en modell av en papirstol. Vi kunne bruke hva vi ville for å dekorere stolen for eksempel vi kunne bruke fargeblyanter, blyant, maling eller materialer som er tilgjengelige.

Jeg er veldig glad i farge derfor  bestemt jeg selv at design av stolen min skal være fargerik og skulle  se fin ut. Jeg valgte ut en design av stol som kan brukes i bryllup eller på fest. Fordi de stolene som brukes i bryllup eller på fest de er veldig fine å se og med masse forskjellig farger på. Jeg begynte å fokusere på hvilken type stoff jeg skulle bruke og som skulle se best ut. Så jeg har valgt at stolen min skal være rosa farge på, så jeg brukte slike papir i stede for å bruke fargeblyant eller maling på stolen min. Jeg har brukt gullstjerner, hvitt slikebånd, en Calla blomst, en rose  og en hvit fjær for å dekorere stolen min.

Her er resultat av stolen min. sånn ser ut stolen min.







Det var vanskelig å jobbe med det her fordi jeg gjorde dette for første gang.  Jeg var litt redd at hvordan skal det være, men det gikk greit og det var en flott opplevelse i denne perioden. Jeg er fornøyd med resultatet av stolen min.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar