torsdag 22. mai 2014

Moodboard/collage

                                                           Moodboard/collage

                                                           
Vi skulle lage en moodboard som visualiserer Vg2 studiet jeg har søkt på til neste skoleår. Vi kan lage moodboard for både fysiske produkter og materielle for eksempel; verdigrunnlag og visjoner, teaterstykker eller nye snowboard.  Men jeg har bestemte meg for å velge interiør som tema fordi jeg har valget interiør og utstillings design for VG2. 

En moodboard er fylt med bilder, ord og uttrykk som forteller om produktet også det inneholder viktige utsagn og stikkord som forklarer det vi ser. Hva er produktets visjon, hvilke verdier vil vi fremheve.   

Første laget jeg en liste med alle bilder som jeg vil ha på min kollasj. Etter på begynte jeg å klippe ut bilder fra blader og noen har jeg printer ut fra nett. Jeg har brukt tapet som bakgrunn i kollasjen min.  Når vi lager kollasj må vi huske at må ha en bevisst fargebruk, komposisjon og visualisering av tanke.  Jeg har valgte bilder av interiør objekt er som jeg liker selv.  Jeg har brukt litt lys og lette farger og det har jeg laget på A3 format.
 Her er bilder 
                                                              



 Jeg er fornøyd med jobben min. jeg har brukt alle bildene i moodboarden som jeg ønsket. Moodboarden still viser min interiør still.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar